Strategija online komunikacije Privredne Komore Republike Srpske
Privredna komora Republike Srpske (PKRS) je, uz podršku Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO), učinila značajan iskorak u poboljšanju svoje online komunikacije.

U okviru ove saradnje, PKRS radi na razvoju sveobuhvatne Strategije online komunikacije kao i na podizanju kapaciteta svojih zaposlenih za efikasnije korišćenje različitih društvenih mreža.
Patrick Collins, stručnjak iz specijalizovane firme za digitalni marketing ProspectLab, je održao dvije radionice u cilju izrade Strategije, pružajući dragocjeno znanje i praktične savjete o izboru najefikasnijeg kanala komunikacije, kreiranju angažujućeg sadržaja, načinima proširenja baze korisnika i korišćenju raznih online platformi za promociju aktivnosti i usluga Komore.
Izradu Strategije je pratilo i održavanje treninga "Kako uspješno koristiti LinkedIn za traženje i privlačenje kupaca" kojem je prisustvovalo više od 50 predstavnika firmi kao i uposlenika PKRS. Učesnici su imali priliku da nauče o strategijama unapređenja prisustva na mreži i izgradnji uspješne LinkedIn strategije kroz detaljna predavanja o sljedećim temama:
- Kako optimizovati lične i korporativne profile na LinkedIn-u;
- Kako razvijati promotivne poruke;
- Kako kompanije mogu generisati novi posao sa LinkedIn-a;
- Kako pronaći i komunicirati sa ciljnom grupom;
- Kako kreirati sadržaj prije, tokom i posle marketinških događaja da bi privukli pažnju;
- Kako pratiti ljude nakon događaja;
- Kako kreirati kampanje online, sa praktičnim „uživo“ testiranjem kampanje;
- Kako kombinovati email marketing, LinkedIn, CRM i druge različite digitalne alate;
Podrška SIPPO-a Privrednoj komori Republike Srpske u nastavku izrade Strategije online komunikacije kao i obuke zaposlenih u PKRS će se nastaviti i tokom 2024.
Za dodatne informacije kontaktirajte: